W tym odcinku rozmawiamy z naszą kursantką Olą. W dorosłym życiu zdiagnozowano u niej ADHD i opowiada o tym, jak diagnoza i samo ADHD wpływa na jej naukę języka. Dzieli się tym, co sprawia jej trudność i przeszkodami, jakich przeszkód doświadczyła, ale też co jej pomaga i jak inaczej funkcjonuje mózg osoby z ADHD w kontekście odrabiania pracy domowej czy przygotowywania się do zajęć.
Rozmawiamym też o tym, jak wygląda nauka z perspektywy osoby neuroatypowej – jak działają impulsy, dlaczego osobom z ADHD tak trudno jest trzymać się jednego tematu i nie zbaczać z kursu, dlaczego rutyna bywa wyzwaniem i co robić, gdy tradycyjne metody po prostu nie działają. Jej wskazówki mogą okazać się przydatne dla każdego, nie tylko dla osób z ADHD. Ola okazuje, jak uczyć się tak, żeby się nie nudzić, ale naprawdę dobrze bawić na zajęciach.